תמיכה & הורדות

ניתן להוריד את האפליקיות שלנו בחנויות האפליקציות.

s f

פרטי התקשרות
מעלה בנימין 153, עלמון
[email protected]
972542542428+
עקבו אחרינו
f

בניית אתרי
תדמית

עיקר הדגש בעבודתנו היא ההתאמה מרבית לצרכי הלקוחות שלנו. הנחת היסוד שלנו היא שלצד הידע בבניית אתרים אותו צברנו לאורך השנים והמקצועיות חסרת הפשרות, הלקוח הוא במרכז העשייה.

f

מערכת הזמנות
ריכוז הזמנות, סיווג הזמנות לפי שלבי ההזמנה (בטיפול, בהשהייה, ממתין לתשלום וכו), ניהול התכתבויות אוטומטיות וידנית עם הלקוח, אפשרות להערות לצד כל הזמנה.

מערכת מוצרים
ניהול מוצרים וסיווגם לקטגוריות, תגים ותכונות.
הוספות תכונות למוצרים השונים ואינטגרציות שונות עם המחיר של המוצר.
מערכת ניהול מלאי של המוצרים (קיים במלאי, אזל וממתין או בהזמנה ממתינה למלאי. 

מערכת תשלומים
סוגי תשלום (אשראי, מזומן במקום, צקים העברה בנקאית, פייפל וכו) , התתמשקות עם חברות האשראי ומערכת פייפל. מעקב אחר תהליך התשלום ושליחת מיילים אוטומטית ללקוח ולמנהל.
תוספת תשלום ורכישה מאובליגו שיוזן על ידי מנהל האתר.

מערכת קופונים
הפקת קופונים בהתניות שונות לפי סוגי מוצר, קטגוריות, סכום רכישה, זמני רכישה ועוד… 

מערכת דיוור פנימית וחיצונית

אפשרות לניהול תבניות משלוח מיילים אוטומטית וידנית למנהלים וללקוחות: הזמנה חדשה, הזמנה מבוטלת, הזמנה נכשלה, הזמנה בהמתנה, הזמנה בטיפול, הזמנה הושלמה, החזרי כספי הזמנה, חשבונית לקוח, הערות לקוח, איפוס סיסמה וחשבון חדש.

ישנה אפשרות לממשק את מערכת החנות בצורה אוטמטית עם רשימות תפוצה (עם סימון "וי" בעמוד הרכישה) עם מערכת דיוור חיצונית MailChimp שמאפשרת עד 12000 משלוחים בחודש חינם.

דו"חות מכירות
חתך מחירות גרפי לפי זמן, קטגוריות, סוגי מוצר, סוגי לקוחות, לפי קופונים, ממוצעי מכירות יומיים, חודשיים שנתיים ותקופתיים ועוד. 

מפתחות קוד  Application Programming Interface API לגורמי צד שלישי
ישנה אפשרות לפתח מפתחות קוד API לגורמים צד שלישי לקבל נתונים ולהחזיר נתונים למערכת החנות וממנה. שליחת פרטי הזמנה להמשך טיפול וסליקה לצד שלישי (מערכת ארדום) בהתאם למגבלות מערכת ארדום, תוך שימוש בתוסף שכבר נבנה עבור חברת הדיקלאים. 

התאמת מערכת לניהול ושליטה מלאה בתכני האתר תוך שימוש בפתרונות טכנולוגיים המבוססים על אפליקציית אינטרנט מתקדמת ויציבה ביותר לאתר שיווקי וייצוגי.
יעשה שימוש בפלטפורמת  WordPress המובילה בתחום.

100%

התאמה לכל סוגי המכשירית

עיצוב רספונסיבי חדשני שמתאים את עצמו לכל סוגי המכשירים כולל סמארטפונים, מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, טאבלטים וכל סוגי הסמארטפונים

100%

מערכת ניהול ידידותית

התאמת מערכת לניהול ושליטה מלאה בתכני האתר תוך שימוש בפתרונות טכנולוגיים המבוססים על אפליקציית אינטרנט מתקדמת ויציבה ביותר לאתר שיווקי וייצוגי.

100%

הנגשת האתר לבעלי מוגבלויות

הנגשת האתר לבעלי מוגבלויות והוספת התקני נגישות בדפי האתר, כולל את חתימתי על מסמך הצהרת נגישות כמורשה נגישות מטעם אגודת נגישות ישראל ואינטל. לפי התקינה הנדרשת לאתר בארץ.

100%

שירות ואחריות

לאחר הקמת האתר תערך הדרכה אישית למתחזקי האתר לשם הסבר מפורט לגבי השימוש במערכת האתר.

u
j

התאמה למנועי חיפוש

מערכת האתר מכילה מנגנון אינטגרלי אשר יוצר אופטימיזציה של האתר למנועי החיפוש באופן אוטומטי!

v

איפיון האתר

כחלק אינטגרלי של העבודה שלנו אנו מבצעים אפיון לאתר שנובע מתוך הצורך של ההלקוחות שלנו.

h

מהירות טעינת האתר

מהירות טעינת האתר היא אחד מהפרמטרים החשובים שגוגל בוחן כאשר הוא סורק את האתר שלכם.

j

עיצוב עמודי האתר

עיצוב האתר ע"י צוות מעצבים מקצועי על כל עמודיו, כולל: עיצוב כותרת ראשית בעמוד השער, תפריטי ניווט, עיצוב תבנית לעמודים פנימיים, עיצוב מסגרות לפריטים, עיצוב טפסים, גלריית תמונות, רקעי האתר וכותרת תחתונה, מפת ההגעה.

אז, איך אנחנו יכול לעזור לך להצליח?

j

זמינות במסנג'ר

f

תמיכה בשרתים 24/7

k

עמוד פייסבוק פעיל

k

נכנסים לסטטיסטיקה

חיבור האתר לגוגל אנאליטיק

כחלק מבניית האתר אנחנו מחברים את האתרים שלנו לגוגל אנאליטיק. שירות שמוצע על ידי חברת גוגל, לאיסוף ויצירת נתונים סטטיסטיים מפורטים על תנועות גולשים באתרי אינטרנט כולל פירוט על מקורות התנועות ואמצעי מכירות. השירות מיועד למשווקים ובייחוד למנהלי אתרים ואנשי טכנולוגיה הקשורים לענף ניתוחי אינטרנט.

s

מאמרים בנושא בניית אתרי תדמית

איך לבנות אתר תדמיתי עם אופטימיזציה למכשירים ניידים

בעידן הטכנולוגיה המתקדמת, גישת חיים רבים מתרכזת סביב השימוש במכשירים ניידים כמו טלפונים חכמים וטאבלטים. עם זאת, זה נהפך גם לחיוני לבנות אתרים המותאמים לצרכי המשתמשים הניידים. במאמר זה, נסקור כיצד לבנות אתר עם אופטימיזציה למכשירים ניידים כך שהמשתמשים יהנו

קרא עוד »
v

איך לבנות אתר תדמיתי עם תכנון תפריט מבוסס על מילות מפתח

תכנון תפריט מבוסס על מילות מפתח הוא כלי עוצמתי בבניית אתר שיכול לשפר את חוויית המשתמש ואת דירוג האתר במנועי החיפוש. תפריט מותאם למילות מפתח מסייע למשתמשים למצוא את התוכן שהם מחפשים בקלות ובמהירות, ובנוסף מקנה רלוונטיות לתוכן האתר בעיני

קרא עוד »
v

איך לבנות אתר תדמיתי עם ניווט יעיל וישים

ניווט יעיל הוא מרכיב מרכזי בבניית אתר שמשפיע ישירות על חוויית המשתמש ועל ביצועי האתר. אתר עם ניווט ברור ויעיל מעניק למשתמשים חווית גלישה מהירה ונוחה, מה שיכול להוביל להגדלת המשתמשים, ההמרות והשווי של האתר. במאמר זה, נסקור איך לבנות

קרא עוד »
m

כיצד לבנות אתר תדמיתי עם חשיבות מובנת למהירות

מהירות האתר היא גורם מרכזי בקידום האתר ובשיפור חוויית המשתמש. אתר עם זמן טעינה מהיר מגיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש, מוביל למרבית המשתמשים ומגדיל את ההמרות. במאמר זה, נבחן כיצד לבנות אתר עם חשיבות מובנת למהירות וכיצד זה יכול לשפר

קרא עוד »
BizzStudio

רוצים לקבל פרטים נוספים?
זה הזמן ליצור איתנו קשר.