תמיכה & הורדות

ניתן להוריד את האפליקיות שלנו בחנויות האפליקציות.

s f

פרטי התקשרות
מעלה בנימין 153, עלמון
[email protected]
972542542428+
עקבו אחרינו
f

בניית חנויות
וירטואליות

כשאנו ניגשים למלאכת בניית האתר אנו נפגשים, מקשיבים ודואגים לכך שהבנו את צרכיו של הלקוח ונותנים ביטוי לצרכים אלה, באפיון האתר. רשת האינטרנט מאפשרת לנו להעביר מגוון רחב של מסרים ותכנים אשר עשויים לאפשר לנו לקדם כל עסק או ארגון. לכן הדגש הוא על מיצוי שלל האפשרויות שרשת האינטרנט מזמינה לנו.

f

ברגעים אלו, עולם העסקים נכנס לתהליך מרשים, שבו אתר האינטרנט מהווה כלי מרכזי לחשיפת העסק, קידום מכירות ובניית מערכות יחסים עם לקוחות פוטנציאליים. בעידן שבו הקונסטלציה הדיגיטלית תופסת תפקיד מרכזי בהצלחת כל עסק, הקמת אתר תדמיתי מתקדם הופך לחיוני יותר מתמיד.

תיאור השירות:

בעמוד שירות "בניית אתרי תדמית לעסקים" שלנו, אנו מציעים פתרונות מותאמים אישית לכל עסק, על מנת ליצור אתר תדמיתי איכותי ומקצועי המשקף את ערכיו ואת השפה העיצובית של המותג.

שירותים שאנו מציעים:

ליווי אישי צמוד:
צוות המומחים שלנו יעמיק את ההבנה במטרותיך העסקיות ויבנה את תכנית הפעולה המותאמת אישית לצרכיך.

עיצוב בהתאמה אישית:
אנו מתמקדים בעיצוב ייחודי ומרשים, המשתלב באופן הטוב ביותר עם זהות העסק והמטרות השיווקיות שלו.

פיתוח ובניית האתר:
באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובשיטות עבודה מקצועיות, אנו מבצעים את הבנייה המקיפה של האתר בצורה שתאפשר לך להתמקם בקרבת הלקוחות שלך בצורה הטובה ביותר.

אופטימיזציה למנועי חיפוש:
אנו מבצעים את האופטימיזציה המתקדמת ביותר לאתר שלך, כך שהוא יהיה נגיש ונראה באופן מיטבי בתוצאות החיפוש האורגניות במנועי החיפוש השונים.

ניהול תוכן:
אנו מציעים שירותי ניהול תוכן רציניים ומקצועיים, כולל יצירת תוכן איכותי, עדכונים קבועים וניתוח תוצאות.

למה לבחור בנו?

 בביז סטודיו, אנו מתמקדים באיכות, במקצועיות ובהתמקדות בצרכי הלקוח. עם צוות מנוסה של מעצבים, מפתחי תוכנה ומומחים בשיווק דיגיטלי, אנו מספקים שירותים מקצועיים ואיכותיים המבטיחים את הצלחתך הדיגיטלית.

בואו נשתף פעולה ונבנה את האתר התדמיתי שיעזור לך לצמוח ולהצליח בעולם הדיגיטלי!

100%

התאמה לכל סוגי המכשירית

עיצוב רספונסיבי חדשני שמתאים את עצמו לכל סוגי המכשירים כולל סמארטפונים, מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, טאבלטים וכל סוגי הסמארטפונים

100%

מערכת ניהול ידידותית

התאמת מערכת לניהול ושליטה מלאה בתכני האתר תוך שימוש בפתרונות טכנולוגיים המבוססים על אפליקציית אינטרנט מתקדמת ויציבה ביותר לאתר שיווקי וייצוגי.

100%

הנגשת האתר לבעלי מוגבלויות

הנגשת האתר לבעלי מוגבלויות והוספת התקני נגישות בדפי האתר, כולל את חתימתי על מסמך הצהרת נגישות כמורשה נגישות מטעם אגודת נגישות ישראל ואינטל. לפי התקינה הנדרשת לאתר בארץ.

100%

שירות ואחריות

לאחר הקמת האתר תערך הדרכה אישית למתחזקי האתר לשם הסבר מפורט לגבי השימוש במערכת האתר.

u
j

התאמה למנועי חיפוש

מערכת האתר מכילה מנגנון אינטגרלי אשר יוצר אופטימיזציה של האתר למנועי החיפוש באופן אוטומטי!

v

איפיון האתר

כחלק אינטגרלי של העבודה שלנו אנו מבצעים אפיון לאתר שנובע מתוך הצורך של ההלקוחות שלנו.

h

מהירות טעינת האתר

מהירות טעינת האתר היא אחד מהפרמטרים החשובים שגוגל בוחן כאשר הוא סורק את האתר שלכם.

j

עיצוב עמודי האתר

עיצוב האתר ע"י צוות מעצבים מקצועי על כל עמודיו, כולל: עיצוב כותרת ראשית בעמוד השער, תפריטי ניווט, עיצוב תבנית לעמודים פנימיים, עיצוב מסגרות לפריטים, עיצוב טפסים, גלריית תמונות, רקעי האתר וכותרת תחתונה, מפת ההגעה.

אז, איך אנחנו יכול לעזור לך להצליח?

j

זמינות במסנג'ר

f

תמיכה בשרתים 24/7

k

עמוד פייסבוק פעיל

k

נכנסים לסטטיסטיקה

חיבור האתר לגוגל אנאליטיק

כחלק מבניית האתר אנחנו מחברים את האתרים שלנו לגוגל אנאליטיק. שירות שמוצע על ידי חברת גוגל, לאיסוף ויצירת נתונים סטטיסטיים מפורטים על תנועות גולשים באתרי אינטרנט כולל פירוט על מקורות התנועות ואמצעי מכירות. השירות מיועד למשווקים ובייחוד למנהלי אתרים ואנשי טכנולוגיה הקשורים לענף ניתוחי אינטרנט.

s

מאמרים בנושא בניית אתרי תדמית

b

חניות וירטואליות בחירת פלטפורמה לאתר האינטרנט שלך:

בעידן הדיגיטלי העכשווי, בניית חניות וירטואליות היא צעד בלתי נמנע לעסקים ולמותגים שרוצים להיות נראים באינטרנט. אך בחירת הפלטפורמה הנכונה לאתר שלך היא החלטה מרכזית שעשויה להשפיע על ביצועי האתר, חווית המשתמש והיכולת לנהל ולעדכן את התוכן. במאמר זה, נסקור

קרא עוד »
l

חניות וירטואליות ניהול מלאי והזמנות: איך לשפר את עסקך

ניהול מלאי והזמנות הוא חלק בלתי נפרד מניהול עסקים, בעיקר בעידן הדיגיטלי המהיר שבו אנו חיים. היכולת לנהל את המלאי שלך בצורה יעילה ולבצע הזמנות בזמן יכולה להשפיע ישירות על הכנסותיך ועל מידת השביעות רצונך. במאמר זה, נביט בכמה טיפים

קרא עוד »

המשך התפתחות של חנויות וירטואליות: מהבתי קודש לחוויות רב-תחומיות

מאז התפתחותן הראשונית של חנויות וירטואליות בתחילת שנות ה-90, חווינו מהפכה רבת שפע בתחום המסחר האונליין. התפתחות זו הביאה לצמיחה רבה של חנויות וירטואליות בכל תחומי המסחר ולהמרה מתמדת של דרכי השוק והשיווק. התפתחות החוויה של הקונים במאה ה-21, התחכות

קרא עוד »
f

אתגרים ואופציות פיתוח של חנות וירטואלית: מסע לעולם המסחר האלקטרוני

עם התפתחות הטכנולוגיה והשינויים באופן שבו הצרכנים רוכשים מוצרים, חנויות האינטרנט עולות וגוברות בחשיבותן. בניית חנות וירטואלית היא עניין מרתק, אך היא מגיעה עם אתגרים משלה. במאמר זה, נסקור את האתגרים העיקריים של פיתוח חנות וירטואלית ואת האופציות השונות לפיתוח

קרא עוד »
BizzStudio

רוצים לקבל פרטים נוספים?
זה הזמן ליצור איתנו קשר.